fredag 31 augusti 2012

Jorden snurrar mot höst!

Jorden snurrar vidare och det är bara att hänga med. Nu lutar jordaxeln åt höst och vinter. Då gäller det att göra det mysigt och ha det skönt. Här är en bild från mitt matbord i Maglehem. Jag lade på ett av våra tyger som duk. Eftersom tygerna är ganska smala, 120 cm, för mitt bord i alla fall, la jag ett vitt lakan under. Det blev fint och somrigt. Blommorna är inte luktärtor men en annan sort, som är perenn och liknar luktärter. Jag har glömt vad de heter. Kolla andra vackra mönster på våra tyger på hemsidan evaoanna.se

Våra härliga handdukar med våffelstruktur finns i tre pastellfärger. De tar ingen plats i tvättmaskinen eller träningsväskan och är stora och bra. Utmärkta som present eller julklapp. Fast julen ligger bra långt borta. Som tur är!

Eva





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar